Muzeum Kopernika 2017

Bilety drogie - 18 ulgowe i 28 dla dorosłych, czyli prawie stówa do wydania włącznie z jedzeniem na miejscu. (bilet dla dwulatka uwazam jednak za dużą  przesadę.. ostatecznie zreszta nikt wieku dziecka nie sprawdza, ale nie jestem zupełnie za oszukiwaniem przy wejściach wszelakich do różnych atrakcyjnych miejsc. Ostatecznie -- to cena, to pieniądze. Zarabianie jest dobre. JA też nie chcę by ktoś mnie oszukiwał przychodząc na moje zajęcia.. A wiadomo, że kłamstwo ma krótkie nogi, oraz że zła energia wysłana, wraca do ciebie.

Postanowiłam więc obejrzec wszystko na maksa, w miare możliwości dzieci. Dzieci jednak.. z trudnością można było stamtąd wyciągnąć. Cieszę się więc, że weszliśmy o 14, z własnymi kupionymi online biletami. W ten sposób nie traciliśmy czasu i nerwów na stanie w kolejce, oraz mieliśmy mnóstwo czasu do 18 czyli do zamknięcia.
Obejrzeliśmy całe pierwsze i drugie piętro włącznie z bzykiem dla maluchów - (skąd dwulatka trudno było wyciągnąć - bogu dzięki zostawiłam to na koniec więc fakt że pan zamykał był dobrym argumentem :)
i majsterkownią, gdzie można samemu coś skonstruować .. bez instrukcji, co jest wspaniałym pomysłem. Tak właśnie moje dziecko uwielbia konstruować z klocków lego, bez instrukcji, łącząc wszystkie możliwe zestawy, po tym jak je już zbuduje wyjściowo wedle instrukcji. Brawo dla Kopernika za pomysł majsterkowni.












































Komentarze

Popularne posty